Local IT Administrator (w/m)

Miesto práce
Hlohovec

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Termín nástupu
1.4.2024

Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 800 EUR/mesiac- bonus for support outside the business hours

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

The main missions of the role are:
o Administration, operating and functional support for the IT applications with the main focus on shopfloor IT applications
o Ensure the availability of production-critical systems, in case of shopfloor incident,
o Operate and configure infrastructure hardware including servers, switches, etc.
o Operating (monitoring of system processes, Backup and Restore)
o Rotating on duty support outside of business hours
o Handling of ticket management, user administration, HW- and SW installation
o Ensure the application of Group standards, especially concerning hardware, software, security policies, software, licenses control, inventory, etc.
o Communicate with internal clients, vendor partners, and business stakeholders
o Track the IT Operations expenses of the Site, related to IT department purchases.
o Give the L1 / L2 technical support to the users, assuming the resolution of all kind of IT incidents reported by the users via SERVICE NOW.
o Define and apply IT procedures specific to the site, validated by GIT management, IT Manager and Area IT Manager.
o Report on status on a monthly basis: create “dashboard/important indicators“ and “important events” of the site, to send to IT Manager and Area IT Managers; integrate into monthly „Action Plan“ meeting in coordination with Area IT manager.
o Ensure know-how capitalization and check that standard forms and procedures are used (SIAM)

An ideal candidate will have the experience with:
o Familiarity with Microsoft Office product(s) & Microsoft Operating Systems administration
o Foundation networking technologies skills (LAN / WAN management)
o Virtualization technologies familiarity
o Competence in network hardware setup and maintenance (e.g., routers, switches).
o Experience in managing Active Directory.
o Knowledge of IT monitoring and management tools
o Knowledge of software deployment and patch management tools
o Intermediate knowledge / understanding of IT Security concepts

Zamestnanecké výhody, benefity

– half-year bonuses
– contribution to the pension system (DDS)
– other non-financial benefits

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

20.3.2024 (ostáva ešte 42 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Information Technologies

Jazykové znalosti

Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

3

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

o Excellent problem-solving and analytical skills.
o Strong communication and interpersonal abilities.
o Ability to work well in a team and collaborate effectively.
o Attention to detail and accuracy in work
o Adaptability and flexibility in a fast-paced IT environment.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Faurecia sa stala spolu so spoločnosťou HELLA členom skupiny FORVIA . Skupina FORVIA je celosvetovo 7.najväčším dodávateľom v automobilovom priemysle.

Našim poslaním svetového lídra v oblasti automobilového a technologického priemyslu je inšpirovať k bezpečnejšej, pohodlnejšej, prispôsobenejšej a udržateľnejšej mobilite.

Výrobky a systémy spoločnosti Faurecia sú vo vozidlách vyrábaných tými najväčšími a najznámejšími automobilovými značkami po celom svete. Naše technológie sú v jednom z troch vozidiel, ktoré dnes jazdia po cestách.

Naša komplexná ponuka pre UDRŽATEĽNÚ MOBILITU zahŕňa vodíkové riešenia s nulovými emisiami, riešenia s veľmi nízkymi emisiami, systémy pre pokročilú asistenciu vodičovi a výrobky vyrobené z radu optimalizovaných a udržateľných materiálov.

S našim KOKPITOM BUDÚCNOSTI vytvárame hodnotu pre automobilové značky a podnecujeme nové zážitky spotrebiteľov. Spájame naše odborné znalosti o sedadlách, interiéroch, osvetlení, elektronike karosérie, snímačoch, pohonoch a ďalších zobrazovacích technológiách ako aj o elektronike kokpitu.

Pridajte sa k nám. Budujte svoju kariéru. Využite svoju energiu správnym smerom. Staňte sa súčasťou otvorenej a angažovanej komunity, ktorá pracuje na vytváraní udržateľnejšej budúcnosti v transformujúcom sa odvetví.

Vydajte sa na cestu s nami – cestu, na ktorej záleží.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Zuzana Ennertová