Obchodný manažér predaja medicínskych prístrojov

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Banská Bystrica

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Termín nástupu
dohodou

Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 000 EUR/mesiacZákladná zložka mzdy je 1200Eur, k sa vyplácajú provízie z predaja. Priemerná mzda na tejto pozícii je 2200Eur.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak máte obchodného ducha, technický background, ste komunikatívny a teší vás dynamická práca, ktorej súčasťou je aj cestovanie, je táto ponuka šitá práve pre Vás.

Do špičkového tímu obchodníkov nášho klienta hľadáme šikovného kandidáta na pozíciu OBCHODNÝ MANAŽÉR PREDAJA MEDICÍNSKYCH PRÍSTROJOV, ktorý zapadne a ocení príležitosť s nimi napredovať a profesionálne rásť.

Našim klientom je stabilná a prosperujúca spoločnosť dlhodobo úspešne pôsobiaca na slovenskom trhu ako dodávateľ geodetických a oftalmologických prístrojov a poskytovateľ servisných a poradenských služieb, vrátane technickej asistencie na vysokej úrovni.

Podstatou práce na tejto pozícii je systematická denná starostlivosť o existujúcich aj nových, zákazníkov v podobe profesionálneho spracovania dopytu a vyriešenia všetkých potrieb zákazníka. Obchodný manažér v tejto spoločnosti pracuje v kolektíve ďalších troch obchodníkov. Pravidelne sa zúčastňuje aj porád z vedením, rozvojových školení, odborných výstav a kongresov aj v zahraničí.

Hľadáme preto človeka, ktorý je schopný samostatne sa postarať o svoju agendu aj na cestách. Dynamickú a reprezentatívnu osobu, ktorá ide s dobou, ocení výhody digitalizácie, lebo je softvérovo zdatná. Z obchodného hľadiska je to človek, ktorý má prehľad o trhu, vie si získať a udržať zákazníkov a neustále hľadá nové príležitosti. Každodenná komunikácia a návštevy u klientov je pre neho samozrejmosť, dokáže si z nich časom urobiť priateľov. Jeho silnou stránkou je počúvanie a rozmýšľanie v technických súvislostiach a nezaskočia ho ani špecifické požiadavky zo strany zákazníka.

Na tejto pozícii si vieme predstaviť kandidáta so skúsenosťami v obchode, ale aj juniorného kandidáta s obchodným duchom, drivom a výbornou angličtinou. Najdôležitejšia je chuť učiť sa a napredovať, všetko ostatné vhodného kandidáta náš klient naučí.

Nehľadáme len nového člena tímu, hľadáme parťáka, ktorý zapadne do skvelého obchodného tímu.

Ponúkame prostredie, kde sa budete dobre cítiť aj vďaka jasným hodnotám a vytváraniu tých najlepších podmienok pre zamestnancov. Spoločnosť investuje do ich znalostí a schopností formou odbornej prípravy a ďalšieho vzdelávania.

Vybranému kandidátovi poskytne náš klient kompletné zaškolenie a všetky potrebné informácie pre výkon práce. Kandidát takisto absolvuje produktové školenie a podporou mu budú skúsení kolegovia, ako aj jeho priamy nadriadený, nie len v začiatkoch, ale aj počas ďalšieho pôsobenia.

Zamestnanecké výhody, benefity

• zvyšovanie kvalifikácie prostredníctvom školení (doma i v zahraničí)
• pridelené auto, po dohode a splnení cieľov aj na súkromné účely
• notebook, mobilný telefón
• výhody rodinnej firmy a priateľského prostredia
• výučba anglického jazyka
• team-buildingové aktivity
• 13. plat
• ďalšie benefity budú predstavené na osobnom pohovore.
• práca v stabilnom tíme bez fluktuácie

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme Vám za reakciu na náš inzerát. Výberový proces pozostáva z 2 kôl, pričom 2.kolo bude realizované u klienta. O výsledku výberového procesu informujeme všetkých kandidátov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Našim klientom je rodinná firma pôsobiaca v oblasti predaja geodetických a oftalmologických prístrojov. Pracuje s najlepšími značkami na svetovom trhu. Poskytuje kompletné servisné a poradenské služby, technickú asistenciu na vysokej úrovni.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické zameranie je výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel – Pokročilý
Microsoft Word – Pokročilý
Microsoft Outlook – Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vhodným kandidátom je spoľahlivá a rozvážna osobnosť, schopná komunikovať s akýmkoľvek typom klienta. Ocenená bude Vaša angažovanosť, chuť a záujem odborne rásť a napredovať, ale aj schopnosť reprezentovať firmu, plniť sľuby a zanechávať za sebou vizitku kvalitne zrealizovanej práce.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 15 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Marcela Mihalčeková
E-mail: mihalcekova@trigon-consulting.sk