V súčasnom pracovnom prostredí, kde sú firemné oslavy často len nenápadné večierky v kancelárii, slovenská e-commerce spoločnosť GymBeam nastavila nový štandard, oslavujúc svoje úspechy veľkolepým spôsobom. Generálny riaditeľ GymBeam, Dalibor Cicman, nedávno oznámil na sociálnych sieťach, že spoločnosť minula až 500 000 EUR na teambuildingovú akciu v talianskom Neapole.
Táto udalosť nie len ukazuje význam spoločenskej zodpovednosti firiem voči svojim zamestnancom, ale tiež posilňuje firmu ako atraktívneho zamestnávateľa v očiach potenciálnych uchádzačov o prácu. Detailná logistika zahŕňala zletenie 200 zamestnancov na prenajatom Boeingu 737 z Košíc priamo do južného Talianska a následné ubytovanie v piatich hoteloch.
Celkový počet účastníkov teambuildingu predstavoval 350 zamestnancov z 16 rôznych krajín, čo umožnilo nie len oslavu úspechov spoločnosti, ale aj výmenu kultúrnych a pracovných skúseností. Udalosť taktiež zahrnula návštevy 13 rôznych atrakcií, výnimočné gastronomické zážitky a účasť 20 influencerov, ktorí akciu zdokumentovali a zvýšili jej viditeľnosť.
Podnik GymBeam je známy svojou orientáciou na inovácie a kvalitu, čo dokazujú aj produkty vlastných značiek, ktoré tvoria viac ako 80% celkových tržieb. Takýto prístup nevyhnutne vedie k silnej korporátnej kultúre, kde spokojnosť zamestnancov hraje kľúčovú rolu.
Tento teambuilding by mal slúžiť ako inšpirácia pre ostatné spoločnosti, ukazujúc, že investovanie do spokojnosti zamestnancov je nielen etické, ale môže tiež posilniť celkovú produktivitu a vernosť pracovníkov. Pre viac informácií o pracovných príležitostiach a tipoch na zlepšenie pracovného prostredia navštívte chcemzamestnanie.sk.
Viac k téme:
Chcemzamestnanie.sk, Firmy, Hľadám prácu, Ponuky práce, Blog, Vzory zmlúv, Správy