Edgar Baker s. r. o.
Miesto práce
Považská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 100 EUR/mesiacUvedená výška mzdy je len základná, konečná výška závisí od seniority kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme skúseného vedúceho oddelenia miezd, ktorý bude dohliadať a kontrolovať na mzdové, personálne a administratívne úlohy a tiež zabezpečovať včasné a presné spracovanie miezd v súlade s platnými predpismi.
Tvojou náplňou práce bude:
– Príprava a vedenie presných záznamov a správy o mzdových transakciách
– Pokrývanie všetkých aspektov mzdovej a administratívnej agendy s uplatňovaním právneho prostredia a interných politík
– Zabezpečovanie presného a včasného spracovania a aktualizácií miezd vrátane nových zamestnancov, ukončení pracovných pomerov a zmien mzdových taríf
– Optimalizácia existujúcich procesov a miestna implementácia nových globálnych procesov
– Riešenie konfliktov a poskytovanie koučingu a poradenstva v otázkach Payroll&Admin pre jednotlivcov alebo skupiny v rámci definovanej organizácie alebo funkcie
– Implementácia, udržiavanie a kontrola systémov spracovania miezd s cieľom zabezpečiť včasné a presné spracovanie mzdových transakcií vrátane miezd, benefitov, daní a iných zrážok
– Iniciovať a viesť činnosti, ktoré pomáhajú zvyšovať spokojnosť, motiváciu, angažovanosť a udržanie v tíme
– Uľahčovanie auditov poskytovaním záznamov a dokumentácie audítorom
– Zabezpečovanie dodržiavania mzdových predpisov, zákonov a osvedčených postupov
– Podpora a vedenie tímu pri každodennej činnosti tímu;
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť ponúka široký a konkurencieschopný program benefitov, ročný bonus, doplnkové poistenie, kultúrne a športové podujatia, plánovanie kariéry, školenia a rozvoj. Bližšie informácie budú upresnené na osobnom pohovore.
Dostaneš príležitosť rozvíjať sa profesionálne aj osobnostne a v závislosti od úrovne vašich skúseností vám prispôsobíme úlohy a ponúkneme možnosť ďalšieho rozvoja a širší rozsah zodpovednosti.
Informácie o výberovom konaní
Dovolíme si kontaktovať len vybraných uchádzačov, ktorí najlepšie spĺňajú naše požiadavky. Vopred ďakujeme za porozumenie.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Ostatná priemyselná výroba
Naším klientom je medzinárodná výrobná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
účtovníctvo/ľudské zdroje/ekonomika/financie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
Vedúci tímu
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– Požadujeme bakalárske vzdelanie v oblasti účtovníctva, obchodnej administratívy, ľudských zdrojov alebo v príbuznom odbore.
– Znalosť práce so softvérom na výpočet miezd/dochádzky
– Vynikajúce organizačné schopnosti a zmysel pre detail
– Silné analytické schopnosti a schopnosť riešiť problémy.
– Silné kontrolné a riadiace schopnosti, orientácia na zlepšovanie procesov
– Zručnosti v oblasti riadenia zmien/projektov
– Požaduje sa tri až päť rokov praxe v príslušnej oblasti.
– Rozsiahle znalosti mzdovej funkcie vrátane prípravy, vyrovnávania, vnútornej kontroly a mzdových daní.
– Znalosť procesov/údržby dochádzkového systému, personálnej administratívy
– Znalosť pracovnej politiky a súvisiacich legislatívnych požiadaviek
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme profesionálna HR spoločnosť so zameraním na služby Executive Search, Expert Recruitment, International Recruitment a HR Consulting. Členovia nášho tímu majú dlhoročné skúsenosti s výberom kandidátov najmä pre výrobné, logistické, stavebné, finančné , IT a retailové spoločnosti. Našimi najsilnejšími hodnotami sú 100% kvalitný servis, zaručená spätná väzba a ľudský prístup zo strany našich konzultantov.
Kontakt
Kontaktná osoba: Ing. Mária Klieštiková
Tel.: +421917165939